Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipisicing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua. Ut enim ad minim veniam, quis nostrud exercitation

Hoe werkt het?

Inloggen
Alleen seizoenkaarthouders met een (bedrijven)seizoenkaart 2016-2017 kunnen inloggen. Inloggen gaat door middel van het invoeren van je relatienummer (8-cijferig nummer rechtsboven op de achterkant van de seizoenkaart, beginnend met 02) en postcode. Als het inloggen niet lukt en je bent bijvoorbeeld niet onlangs verhuisd (mogelijk is de adreswijziging nog niet verwerkt, probeer dan je oude postcode), neem dan contact op met Feyenoord Service & Tickets via www.feyenoord.nl/service.

Verlengen
Het is niet mogelijk om voor meerdere seizoenkaarthouders tegelijkertijd te verlengen. Iedereen dient voor zichzelf te verlengen. Bedrijven kunnen wel in één keer alle kaarten verlengen, op voorwaarde dat alle bedrijvenseizoenkaarten onder hetzelfde relatienummer geregistreerd staan. Belangrijk om te weten is dat Feyenoord je na een verlenging voor jouw eigen plaats toch enkele plaatsen of rijen kan verplaatsen. Feyenoord doet dit om er voor te zorgen dat zoveel mogelijk andere seizoenkaarthouders ook bij elkaar kunnen zitten.

Verlengen/Zitten bij
Wil je aan ons doorgeven dat je graag bij iemand (in de buurt) geplaatst wordt, vul dan diens relatienummer en postcode in bij het onderdeel ‘Zitten bij’. Wij doen dan ons uiterste best om jullie bij elkaar te plaatsen, maar kunnen geen garantie geven. Houd er wel rekening mee dat jullie allebei zelf (dus afzonderlijk van elkaar) moeten verlengen of verplaatsen.  

Verlengen op gezinsvak CC, DD, F, H, OO en PP
Wil jij als seizoenkaarthouder je seizoenkaart op een gezinsvak verlengen, dan is het goed om te weten dat alle gezinsseizoenkaarten aan de hoofdboeker gekoppeld zijn en tegelijkertijd (dus in één transactie) verlengd moeten worden. Bij het verlengen wordt namelijk gekeken naar de groepssamenstelling, waarbij een kind of jongere door maximaal twee volwassenen begeleid mag worden. Verleng dus alle seizoenkaarten (van het gehele gezin) in één keer. Het is niet noodzakelijk om direct met iDEAL voor het hele gezin te betalen.

Verlengen voor kinderen op niet-gezinsvakken
Voor kinderen (geboren op of na 1 juli 2005) op niet-gezinsvakken is het niet mogelijk om zelf de seizoenkaart te verlengen. De seizoenkaart van het kind is gekoppeld aan de gegevens van de bij ons bekende ouder/verzorger van het kind. Om de seizoenkaart van een kind te verlengen, is het van belang dat de bij ons bekende ouder/verzorger van het kind inlogt met zijn/haar eigen gegevens en dan ook direct de seizoenkaart van het kind verlengt. Het is niet noodzakelijk om direct met iDEAL voor alle seizoenkaarten te betalen.

Verplaatsen
Als je van vak wilt wijzigen dan kun je het vak van jouw voorkeur, mits beschikbaar, kiezen door te klikken op ‘Verplaatsen’. Hierbij kun je aangeven of je automatisch terug wilt naar je oude plaats als de verplaatsing niet lukt. Als je samen met iemand anders wilt verplaatsen en gegarandeerd bij elkaar wil zitten, dan kun je dat tijdens het verplaatsingsproces aangeven. Meer informatie hierover vind je bij het onderdeel 'Groepen'.

Groepen
Wil je met meerdere personen tegelijk verplaatsen en gegarandeerd bij elkaar geplaatst worden, dan moet je in één keer voor iedereen (in dezelfde transactie) verlengen. Dat doe je bij het onderdeel ‘Samen verplaatsen met’. Houd er rekening mee dat je direct voor iedereen met iDEAL moet betalen (je kunt namelijk geen machtiging voor een automatische incasso afgeven namens iemand anders).

De hoofdboeker dient in het bezit te zijn van de relatienummers (8-cijferig nummer rechtsboven op de seizoenkaart, beginnend met 02) en postcodes van alle groepsleden. Als groepslid machtig je de hoofdboeker om de verlenging voor jou uit te voeren door het afgeven van jouw gegevens (relatienummer en postcode). Daarmee ga je akkoord met de Feyenoord Seizoenkaartvoorwaarden en de KNVB Standaardvoorwaarden. Om de groep te kunnen creëren dien je als hoofdboeker een verplaatsing aan te vragen. Ook als je niet naar een ander vak wilt verplaatsen, vraag je een verplaatsing aan. Dit is de enige manier om jouw verlenging samen met die van een ander te bundelen. Door het relatienummer (8-cijferig nummer rechtsboven op de seizoenkaart, beginnend met 02) en postcode in te voeren van een groepslid, bundel je jullie aanvragen.

Betalen nieuwe aanvraag
Bij de aanvraag van een nieuwe seizoenkaart dient altijd direct betaald te worden. Betalen kan bij een volledig nieuwe aanvraag alleen per iDEAL. Bedrijven ontvangen automatisch (in een later stadium) een reeds voldane factuur.

Betalen bij verlengen en verplaatsen
Aan het einde van het verlengings- of verplaatsingsproces dient een betaalwijze gekozen te worden. Wil je jouw seizoenkaart verlengen, dan kun je naast direct betalen per iDEAL ook kiezen voor een automatische incasso. Als je van vak wilt wijzigen, dan betaal je het seizoenkaartbedrag behorende bij het ‘nieuwe’ vak.

Automatische incasso
Kies je voor een automatische incasso, dan zal Feyenoord eind mei het bedrag van het bankrekeningnummer incasseren dat je in het bestelproces opgeeft. Bedrijven kunnen niet kiezen voor automatische incasso. Zij hebben naast iDEAL de mogelijkheid om per factuur betalen. De factuur wordt verzonden aan het begin van seizoen 2017-2018.

Betalen bij groepsplaatsing
Alle verplaatsingsverzoeken voor groepen dienen direct per iDEAL door de hoofdboeker betaald te worden. Er is geen andere betaalwijze mogelijk. Het is ook niet mogelijk om per individu een betaalwijze te kiezen.

Toekenning van seizoenkaartaanvraag/verlenging
Het is belangrijk om te weten dat het afronden (en eventueel betalen) van je seizoenkaartaanvraag of verlenging niet automatisch leidt tot een honorering. De uiteindelijke toekenning is afhankelijk van ondermeer beschikbaarheid en capaciteit van vakken (en eventueel specifieke rijen en stoelen). Aanvragen en verlengingen worden op volgorde van binnenkomst behandeld waarbij geldt dat verlengingen van eigen plaats uiterlijk vrijdag 14 april de hoogste voorrang hebben (en in principe altijd toegekend worden). Als je uiterlijk vrijdag 14 april een verplaatsingsverzoek hebt gedaan welke uiteindelijk niet gehonoreerd kan worden, is het indien je dat wilt mogelijk om je oude plaats te behouden. Vanaf zaterdag 15 april worden alle aanvragen en verlengingen op volgorde van binnenkomst behandeld.

Persoonsgegevens wijzigen
Zodra je bent ingelogd, ook als je al verlengd hebt, kun je je gegevens wijzigen door in de linker menubalk op 'Gegevens wijzigen' te klikken.

Opzeggen
Als je je seizoenkaart 2016-2017 niet wilt verlengen, dan is het niet nodig om je seizoenkaart op te zeggen. Vanwege een wetswijziging word je seizoenkaart namelijk niet meer automatisch verlengd. Voor bedrijven met meerdere seizoenkaarten waarvan niet alle seizoenkaarten moeten worden verlengd, is het mogelijk om in het verlengingsproces aan te geven welke seizoenkaart(en) opgezegd moet(en) worden en welke moet(en) worden verlengd.
tres-sponsorbalk